Opstaldning
Boksleje - Pony uden fodervagt | 201
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.

Opstaldning af heste og ponyer på TØR

Opstaldning/boksleje indeholder:

1. august - 31. juni

- Udluk alle hverdage. Indluk skal tilkøbes

- Morgen og aftenfodring alle ugens 7 dage. Stråfoder og kraftfoder gives.

- Opstalder kan vælge imellem halm eller halmpiller.

- Stråfoder: Hø og wrap tilbydes til eget forbrug. Bestyrelsen forbeholder sig ret til at påtale evt. over- eller underforbrug. Opstaldere sørger for at stråfoder står klar inden fodring.

- I weekender og på helligdage sørger opstalderen for ud- og indluk af egen hest. Vi hjælper gerne hinanden.

- Gødningsprøve/ormekur 2 x årligt.

- Der fodres med kvalitetsprodukter i samarbejde med foderkonsulent. Ønsker man at fodre med eget foder eller give tilskud, kan dette stilles/hænges ved boksen og fodervagt vil give det i forbindelse med fodring.

- Fold med andre heste/elevheste (tilpasset hestenes adfærd) er inkluderet i prisen.

- Stor boks tillæg på 150 kr. p. måned. (4 stk. i bagerste stald)

- XL boks tillæg på 400 kr. pr. måned. (1 stk. i midterste stald)

- Privat mark 200 kr. pr. måned

Dækkenskift og andet kan tilkøbes på månedsbasis eller dagsbasis via klippekort. (Tilkøb opstaldning)

Sommer opstaldning/boksleje indeholder:

Juli måned er 100 % selvpas med adgang til alle faciliteter.

Døgnfold

Vi har adgang til vand. Hø på marken er mod betaling - det kan findes i shoppen. Opstalder sørger selv for tildeling af dette på marken.

Alle opstaldningsmuligheder giver adgang til eget skab, dækkenholder, vandspiltov, halkort og rideklubbens øvrige faciliteter.

Benytter man rytterstuen og de aflåste skabe vil man indgå i en turnus ordning, så der altid er fejet og borde plus vindueskarme er tørret af plus vinduer pudset indefra.

Weekendvagter - lidt info

Ved tilmelding af opstaldning med weekendvagt indgår du i vores weekendvagtplan, sammen med vores partryttere. Planen bliver lavet i et rul og vagtplanen laves i god tid. Elevheste og privatheste skal fodres lørdag og søndag kl. 7.00 og 17.00, vores elevheste skal lukkes ud og ind fra fold, der skal strøes med halm, muges i pillebokse og staldene skal fejes.

I sommermånederne (juni og august) skal elevhestene tilses en gang dagligt i din weekendvagt. Der skal tjekkes vand på markerne og elevhestene skal have tildelt deres fodertilskud.

I juli måned har alle parter + opstaldere der deltager i vagtplanen 2-3 dage, hvor de skal tilse elevhestene.

Der tages forbehold for fejl og ændringer.

Opstaldning fra 1 august - 30 juni.

Boksleje Pony - uden fodervagter.

Tilmelding kræver betaling af  Kontingent | 999